اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارس، پلنگ باغ وحش مشهد به دلیل شکستگی دست چپ همچنان تحت درمان است زیاد عرق می‌کنید؟ شاید یکی از این بیماری‌ها را دارید از کنار این علائم ساده نگذرید | ۳ نشانه هشداردهنده که ممکن است خطرآفرین باشند صدور مجوز واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران با ارز ترجیحی ۸۷ هزار زائر خانه خدا از ۲۱ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام خواهند شد توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده وزیر علوم از ادغام دانشگاه‌های کم‌دانشجو خبر داد فوت یک نفر بر اثر ابتلا به هاری در مشهد دستگیری نیکوکاران قلابی که طلا‌های ۶۰ پیرزن مشهدی را ربودند + عکس نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند! تداوم رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجت‌الاسلام‌والمسلمین زرندی به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان‌رضوی منصوب شد آغاز ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به وضعیت اقتصادی و معیشتی پژوهشگران در حوزه علوم انسانی میزان دقیق افزایش حقوق مستمری‌بگیران اعلام شد | حداقل «حقوق» بازنشستگان تامین اجتماعی؛ ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان مشارکت بیش از ۴۰ هزار نفر در پویش مشهد مهربان نگاهی به ابهامات فروش دارو در فضای مجازی یک تیک‌آف موفق | روایت پیدا شدن «یسنا» از زبان «هادی کاهانی»، داوطلب هلال احمر خراسان رضوی ۵۰۰۰ کلاس درس در حاشیه مشهد تا شهریور ۱۴۰۴ ساخته می‌شود
سرخط خبرها

تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی و مشهد (١١ آبان‌ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۳۲۵۹۵
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی و مشهد (١١ آبان‌ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده به تناوب شاهد گذر سامانه بارشی در سطح استان هستیم و این بارش‌ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق است که شهر مشهد از این وضعیت مستثنا نیست. امروز شاهد بارش‌های پراکنده‌ای در این کلان‌شهر هستیم.

گروه جامعه|شهرآرانیوز، آیدا فاروقی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته کوه‌سرخ با کمینه دمای ۵ درجه سردترین و سرخس با بیشینه دمای٣٢ درجه گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تربت جام ٧۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است و بیشترین میزان بارش ٢٠ میلی‌متر از شهرستان قوچان گزارش شده است.

فاروقی ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته میزان بارندگی شهر مشهد ٠.٢ میلی‌متر بوده و در بین ایستگاه‌های باران‌سنجی شهر مشهد بیشترین بارندگی مربوط به منطقه آب‌وبرق و شهرک امام علی (ع) ١.۶میلی‌متر ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین طی این مدت دمای هوای مشهد بین ١٢ و ٢۴، درجه در نوسان بوده است، افزود: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات به ١۵ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ٩ درجه خواهد رسید. گفتنی است امروز نسبت به روز گذشته کاهش محسوس دما را پیش‌بینی می‌کنیم، اما فردا حدود ٢ تا ٣ درجه افزایش دما را داریم و روز‌های جمعه و شنبه تغییرات قابل ملاحظه‌ای نداریم.

وی ادامه داد: از امروز تا اواسط هفته آینده به تناوب شاهد گذر سامانه بارشی در سطح استان هستیم و این بارش‌هادر مناطق مستعد همراه با رعد و برق است که شهر مشهد از این وضعیت مستثنا نیست. امروز شاهد بارش‌های پراکنده‌ای در این کلان‌شهر هستیم. همچنین روز جمعه نیز در شهر مشهد بارش باران خواهیم داشت.

فاروقی گفت: از بعدازظهر شنبه هفته آینده بارش‌ها در اغلب مناطق استان ادامه دارد و با توجه به مقدار بارش‌ها به‌ویژه در مناطق جنوب غرب و غرب استان آب‌گرفتگی معابر و ایجاد رواناب و سیلابی‌شدن مسیل‌ها را خواهیم داشت: همچنین در مناطق مستعد تشکیل مه و کاهش میدان دید را نیز داریم.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با شاخص کلی ٧۵ در وضعیت قابل قبول قرار دارد. هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ۴۶ در شرایط پاک قرار دارد. درحال‌حاضر بیشترین بار آلودگی از ایستگاه خاقانی با شاخص ١٠۶ ثبت شده است.

همچنین ایستگاه‌های مفتح، پایانه امام رضا (ع)، خیام شمالی، کریمی، امامیه، شهر، چمن، آوینی در وضعیت قابل قبول قرار دارند. گفتنی است؛ ایستگاه سرافرازان در شرایط پاک قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->